Darius Vaičiulis į Dakarą skubės tiesiai iš Antarktidos: iš -40°C į +30°C

Beveik 5000 m. virš jūros lygio, 40 laipsnių žemiau nulio, stingdantis vėjas ir vienintelis iš ir į ekspedicijos vietą skrendantis IL-76 lėktuvas-milžinas – ar tai jums skamba kaip geriausių atostogų scenarijus? Tuomet matyt puikiai sutartumėte su „CRAFT bearings“ Dakaro komandos antruoju pilotu ir kelrodžiu Dariumi Vaičiuliu, kuris prieš 2019-ųjų Dakaro ralį Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo 100-mečio proga nusprendė įgyvendinti senai išsikeltą tikslą – įkopti į aukščiausią Antarktidos viršūnę.

Antanas Juknevičius oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda

Dakaro ralį organizuojanti Prancūzų „A.S.O.“ likus mažiau nei 40-iai dienų iki varžybų starto pasidalino visu pluoštu naujienų apie lenktynių trasas, naujoves bei pristatė naujausią dalyvių sąrašą. Būtent čia Lietuvos Dakaro gerbėjams buvo paruošta maloni staigmena – į savo 10-ąjį Dakaro ralį besiruošiančiam „CRAFT bearings“ komandos lenktynininkui Antanui Juknevičiui organizatoriai suteikė prestižinį legendos statusą. 

Formalumai Prancūzijoje sutvarkyti – Antanas Juknevičius jau laukia kelionės

Užgesinęs variklį, Išlipęs iš automobilio, tvarkingai uždaręs dureles ir patikrinęs visus užraktus, Dakaro vilkas Antanas Juknevičius nueidamas vis žvilgteli atgal – savo lenktyninį bolidą jis pamatys jau tik 2019-ais. Šiandien jis vienas pirmųjų gavo visus reikiamus organizatorių patvirtinimus ir atsisveikino su lenktyniniu bolidu bei palaikymo technika. 

Antano Juknevičiaus komandos karavanas pasiekė Havro miestą

Prancūzijoje ir vėl renkasi gausiai Dakaro ralio lipdukais apklijuoti sportiniai automobiliai bei jų palaikymo  technika. Tiesa, čia ne legendinio maršruto Paryžius-Dakaras startas, o tik tarpinė stotelė sunkiausių pasaulio varžybų starto link. Šalies šiaurėje esančiame Havro uoste sportininkai mėnesiui atsisveikina su savo brangia technika, tiesa, kaip pasakoja Prancūziją jau pasiekęs Antanas Juknevičius, šiemet viskas kiek kitaip.