A. Juknevičius ir D. Vaičiulis po 7 etapo (nuotr. Gedmantas Kropis)Šiandien Dakaro ralio tvarkaraštyje – ypatinga diena. Startavo antroji varžybų pusė, o su ja buvo duotas startas ir maratoniniam greičio ruožui – jo metu lenktynininkai neturi techninio palaikymo iš komandos. Rodos, jog vienintelis varžybose likęs lietuvis jo metu tikrai neplanavo atleisti akceleratoriaus – A. Juknevičius, startavęs iš 47-os vietos šoktelėjo net 25-iomis į viršų ir preliminariai dieną baigė 22-oje pozicijoje. 

Ankstyvą rytą iš La Paso greičio ruožo starto link pajudėjęs dalyvių karavanas keliavo daugiau nei 400 km, kol pasiekė kovinės atkarpos startą. Iš 47-osios pozicijos šiame etape startavusi lietuviškoji „CRAFT Bearings“ komanda su A. Juknevičiumi priešakyje septintajame etape demonstravo itin aukštą tempą ir aplenkę gausų būrį varžovų finišavo 22-oje vietoje. 

„Šiandienos tikslą įgyvendinom – turėjome išsaugoti automobilį, bet pakilti iki tų pozicijų, kur pagal greitį turime būti. Visą trasą nedarėm klaidų – Darius puikiai rodė kelią, mašina veikė be priekaištų, tai ir rezultatas atitinkamas“, – po finišo teigė Antanas Juknevičius. „Dabar mašina keliauja į uždarą parką, o mes kartu su visais lenktynininkais į stovyklą. Rytoj laukia labai sunki diena, gali būti, kad grįšime su tamsa. Nepaisant to, rytoj stengsimės dar pasigerinti poziciją.“

Šiąnakt lenktynininkai įsikurs uždarame parke, kur savo automobilius galės prižiūrėti ir atnaujinti nebent savo jėgomis arba padedami kitų sportininkų. Po nakties atskirame bivuake Dakaro ralio dalyviai stos į dar vieno greičio ruožo startą – beveik 900 km Argentinos miesto Saltos link.