Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės

Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės Pirmasis lietuvis, įveikęs Dakarą motociklu, daugkartinis Lietuvos Enduro, Enduro kroso bei ralių čempionas – Mindaugas Slapšys visiems ilgą laiką buvo žinomas kaip patyręs ir talentingas motociklų sporto atstovas. Tačiau tik susėdus išsamiam pokalbiui, naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas pripažįsta – jo istorija visai kitokia, o motociklas joje – tik viena plano dalis. 

M. Slapšio gyvenime viskas aiškiai suplanuota ir sustyguota. Dar 8-erių sekdamas Ario Vataneno, Jano de Rojaus ir kitų legendinių sportininkų pasirodymus Dakare, jaunasis Mindaugas žinojo, kad privalo būti ten. Kaip sako jis pats, iki 30 metų puikiausiai žinojo kiekvieną žingsnį, ką ir kaip darys, kad pasiektų savo tikslą. 

Siekdamas svajonės Mindaugas net 3 kartus nugalėjo ralio „Aplink Lietuvą“ motociklų įskaitoje, dukart ant prizininkų pakylos lipo „Amber Baja“ varžybose bei tapo Lietuvos Enduro ir Enduro kroso čempionu. 

Vos tik pajautęs, jog yra pasiruošęs, 2009-aisiais M. Slapšys išsiruošė į pirmąjį savo Dakarą. Nors prieš išvykdamas lenktynininkas buvo nė kiek nesitreniravęs dykumose, o nuvažiavus į Pietų Amerika sėdo ant visiškai neišbandyto naujo „KTM“ motociklo, Mindaugui pavyko pirmajam Lietuvos istorijoje užlipti ant finišo podiumo Buenos Airėse. 
Su Mindaugu kalbamės jam besiruošiant antrajam Dakaro raliui, kuris kardinaliai skirsis nuo 2009 m. patirties. Ateinančiais metais jis į Pietų Ameriką keliaus jau kaip automobilio ekipažo narys ir su Antanu Juknevičiumi bandys siekti daug aukštesnių rezultatų pajėgiu „Overdrive“ bolidu. 

Mindaugai, save vadini „petrolheadu“, kas tai per sąvoka ir kaip tokiu tapai? 
Manau, kad visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje, turime tokią grupę žmonių. Jie sudaro kelis procentus visos šalies, bet išsiskiria vienu dalyku – yra tiesiog pamišę dėl automobilių, motociklų ir kitos technikos. Dabar stebėdamas augantį savo dvejų metukų sūnų, galiu drąsiai teigti, kad tai įgimta, nes jis net miegodamas iš rankų nepaleidžia savo mašinėlių. Aš savo ruožtu šią „ligą“ paveldėjau iš senelio, kuris buvo mechanikas, bei iš savo tėvo, kuris visą gyvenimą mėgo konstruoti įvairiausius elektronikos prietaisus ir mechanizmus, tad namuose visuomet būdavo galima rasti įvairios technikos. Ir dabar atsimenu, kaip namuose stovėdavo latvių gamybos mopedas, kuris buvo nevažiuojantis, bet aš, būdamas dar jaunas, vis nueidavau, pavalydavau, papoliruodavau, kažką pasukiodavau – tiesiog negalėjau ramiai praeiti pro bet kokią techniką. Kadangi tuo metu nebuvome pasiturinti šeima, pirmąją technika pavyko įsigyti tik būnant keliolikos metų. Vėliau, laikui bėgant, norėjosi rimtesnės technikos, todėl vos atsiradus galimybei įsigijau „Yamaha“ motociklą, vėliau sekė „Suzuki“, o galiausiai pavyko įpirkti ir Dakaro flagmaną „KTM“. 

O tada jau turbūt nebebuvo kito kelio – tik į trasą?
Sportuoti išties svajojau nuo vaikystės, todėl galima teigti, kad kiekvienas galingesnis motociklas buvo maži žingsneliai šio tikslo link. Motokrosas manęs ypatingai nežavėjo, Antano Juknevičiaus šturmanas Mindaugas Slapšysvisuomet labiau traukė ralio varžybos, jų trasos, greitis ir atmosfera. Tuo metu ralis „Aplink Lietuvą“ buvo bene vienintelės ir tikrai prestižiškiausios varžybos šalyje, kuriose su ralio automobiliais kartu leisdavo startuoti ir motociklais. Jos trukdavo tris dienas, o sportininkai išties apvažiuodavo bene visą Lietuvą. Be šių varžybų, pradėjau dalyvauti ir kituose raliuose, o kažkada apie 2003-uosius, turimos technikos tapo maža, todėl išsiruošiau kelionei į Latviją. Būtent pas kaimynus buvo įsikūrusi bene vienintelė „KTM“ atstovybė pabaltyje. Pirkdamas motociklą susipažinau su garsiu latvių sportininku Artūrs Robežnieks, kuris pakvietė su nauja technika dalyvauti Enduro varžybose. Iššūkį priėmiau, tačiau jau po pirmosios varžybų dienos buvau visiškai išsunktas tiek fiziškai, tiek emociškai, todėl iškart patraukiau namo. Tada supratau svarbiausią savo, kaip sportininko, karjeros pamoką – be pasiruošimo negalima net svajoti apie rezultatą, o kartais – net ir dalyvavimą. 

Bet Dakaro svajonės tai nenustelbė. Kaip ruošėtės sunkiausiam pasaulyje maratonui?
Vis aktyviau dalyvaudamas Enduro čempionatuose, pradėjau megzti ir pirmas rimtas mintis apie Dakarą. Susidėliojau neoficialų pasiruošimo planą ir, sekdamas juo, mažai žingsneliais judėjau tikslo link. Į kiekvienas varžybas jau žiūrėdavau kaip į pasiruošimo etapą. Pradėjau palaipsniui stiprinti fizinį pasiruošimą ir įgūdžius naviguojant. 2008-aisiais organizatoriams atšaukus Dakarą dėl terorizmo grėsmės, nusprendžiau, kad tai mano ženklas, ir privalau jame dalyvauti kitais metais. Metai iki starto buvo itin įtempti: dalyvavau kiek įmanoma daugiau varžybų, ruošiau techniką, tačiau dabar galiu atvirai pasakyti, jog vienam dalykui važiuojant į pirmąjį Dakarą niekada nepasiruoši – tai suvokimui, kaip sunku bus trasoje. 

Vis tik pavyko įveikti Dakarą, ir pirmasis iš lietuvių finišavote motociklu.
Taip, šis pasiekimas niekur nedings ir visąlaik išliks vienas svarbiausių. Veikiausiai nebūčiau jo pasiekęs, jei ne latvių kolegos, su kuriais kartu keliavome į Pietų Ameriką. Kadangi tais laikais internete informacija, palyginus su šiandiena, buvo švelniai pasakius „ribota“, minčių ir patarimų, kurie galėtų padėti pirmą kartą Dakarą važiuojančiam motociklu, rasti Lietuvoje buvo praktiškai neįmanoma. Visuomet turėjau suvokimą, kas tai per varžybos – kad jose gausu neapibrėžtumo, kad ten yra daug laisvės tiek važiuoti greitai, tiek padaryti klaidų, tačiau tik nuvykęs ten pajunti, kas tai per ralis ir kaip jį įveikti. Susibendravus su latvių sportininkais man pavyko prisijungti prie jų komandos, o su šia galimybe atsivėrė ir neišmatuojami informacijos kiekiai. Sužinojau, kaip tinkamai ruoštis, kaip nusiteikti ir, svarbiausia, kaip važiuoti. Komandos nariai visuomet man kartodavo, kad varžybos prasidės antroje pusėje, o pirmoje reikia važiuoti išnaudojant tik 70 procentų savo tikrojo potencialo. Pasisavinęs visas pamokas, prie starto stojau su visiškai nauju motociklu, kuriuo iki tol nebuvau nuvažiavęs nė kilometro. Kadangi „KTM“ iš gamyklos atkeliavo labai vėlai, atlikus papildomus patobulinimus motociklas beveik iškart iškeliavo į laivą, plukdantį techniką į Pietų Ameriką. Pirmos dienos Dakare buvo išties sunkios – jau antrąją patyriau avariją, po trečiosios, dėl vibracijos ir didelio krūvio pradėjo tirpti rankos, o galiausiai turėjau nesklandumų ir su motociklu. Tačiau sunkiausia buvo suprasti, ar jau pasiekta sunkumo viršūnė, o gal toliau bus dar sunkiau? Nepaisant to, pavyko nusiteikti, po pirmų dienų pasinerti į savotišką transą ir vadovautis mintimi, jog privalau judėti į priekį, nesvarbu, kaip, sunkiai ar lengvai, – neturiu teisės sustoti. Taip pavyko finišuoti ir pagaliau įgyvendinti labai seną savo svajonę. 

Mindaugas SlapšysPo Dakaro motociklų varžybose tarsi išnykote, ir tik 2011-aisiais grįžote į sportą, tik šįkart – automobilių, kodėl?
Gal daug kam tai bus siurprizas, tačiau galutinis mano tikslas visada buvo siejamas tik su automobiliais. Dar būdamas jaunas buvau pakankamai protingas, kad suprasčiau, jog mano ir mano šeimos finansinė situacija neleis man profesionaliai varžytis automobiliu, o motociklu siekti rezultatų yra žymiai pigiau dėl daugybės faktorių. Taip pat ir Dakare startuoti motociklu buvo žymiai pigiau, todėl užsibrėžiau sau tokį tarpinį tikslą ir nesižvalgiau į šalis. Taip, ne visai savo noru, kelionė iki automobilio vairo, švelniai tariant „užtruko“. 2009-aisiais, grįžęs iš Dakaro, privalėjau priimti sunkų sprendimą – ar paskirti savo gyvenimą sportui, ar turėti įvairiapusiškesnį gyvenimą tiek profesinėje veikloje, tiek laisvu nuo darbo laiku. Pasirinkęs pastarąjį, nuo automobilių sporto nenutolau, nuolatos varžydavausi ilgo nuotolio žiedinėse varžybose, žiemos trekuose ir pan. Jau vėliau supratau, kad nebegaliu ignoruoti nuolatinės traukos, ir galiausiai iš Aurelijaus Petraičio įsigijau Dakare startavusį „Mistubishi Pajero“ automobilį, su kuriuo į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės. 

Kaip susipažinote su Antanu ir pradėjote kartu dalyvauti varžybose?
Mūsų draugystė prasidėjo 2007-aisiais, kai abu nugalėjome „Amber Baja“ varžybose: jis – automobilių klasėje, aš – motociklų. Dar tais pačiais metais sulaukiau iš Antano kvietimo kartu nukeliauti į JAE, kur galėjau susipažinti su tikra bekele ir pradėti kaupti patirtį vairuojant dykumoje. Galima sakyti, kad nuo to laiko mūsų ryšys su kiekvienais metais stiprėjo ir 2011-aisiais pakviečiau jį kartu varžytis „Baja Poland“ varžybose, kuriose nustebinome ne tik save, bet ir kitus varžybų dalyvius finišuodami aukštoje 2-oje vietoje T2 klasėje. Vėliau tais pačiais metais sekė ralio reido varžybos „Baja Slovakia“, kur pasiekėme pergalę. Buvome susitarę, kad šiose varžybose Antanas man padės kaip šturmanas, o vėliau tęs karjerą kaip pilotas. Mūsų tandemas puikiai veikė, todėl niekada nenutraukėme ryšių, beveik kiekvienais metais kartu keliaujame į JAE ir kartu tobuliname įgūdžius dykumose. 

Tuomet Antanas buvo jūsų šturmanas, dabar jūs užimsite vietą šalia vairuotojo. Kaip keitėsi jūsų bendravimas keičiantis vaidmenimis, ir kas dabar bolide turi galutinį žodį?
Kadangi abu esame išbandę tiek lenktynininko, tiek šturmano kėdes, puikiai žinome, kokios pareigos ir kokia atsakomybė sieja vieną ar kitą vaidmenį. Kiekvienas darome tai, ką privalome ir siekiame bendro rezultato. Be to, esame seni pažįstami, kurie puikiai žino vienas kito asmenines savybes. Tai leidžia man tiksliai nuspręsti, kada Antaną reikia motyvuoti, kada nuraminti, o kada kažką leptelėjus galiu sulaukti tikrai ne palaikymo žodžio. Galėčiau teigti, kad mūsų kabinoje dominuoja kompromisas. Jis privalo manęs klausyti, norėdamas žinoti kelią, o aš turiu visiškai juo pasitikėti. Ir tik visa komanda, atsižvelgdama į tikslus bei strategiją, kartu nusprendžia, kaip važiuosime vieną ar kitą atkarpą – greičiau, agresyviau ar atsargiau bei konservatyviau.  

„Edas Racing Team“ šiais metais pateikė daugybę staigmenų, tarp jų ir jūsų tapimas naujuoju komandos šturmanu. Kaip sekėsi ruoštis naujam iššūkiui?
Šturmano darbą galima būtų prilyginti važiavimui dviračiu. Pagrindus visuomet atsiminsi, gali važiuoti net ir po 10 ar daugiau metų, tačiau, jei nori važiuot greitai arba nuveikti su dviračiu ką nors daugiau, privalai treniruotis. Mano pagrindai yra labai tvirti – tiek iš lenktynių motociklu, kur pats turi ne tik vairuoti, bet ir naviguoti, tiek ir iš šturmano patirties automobilyje. Nepaisant to, aš nesu profesionalus šturmanas, kuris už tai gauna pinigus ir tuo gyvena. Todėl pasiruošimo metu teko daug ką atgaivinti bei išmokti. Be abejonės, vertingiausias pamokas gavau iš Vladimiro Demyanenko, profesionalaus šturmano ir pasaulio ralio reido taurės čempiono. Man buvo didžiulė garbė net 2 dienas dirbti kartu su šiuo Dakaro senbuviu, kurio pamokos yra neįkainojamos bet kuriam lenktynininkui. Iš jo išgirdau daugybę patarimų ne tik apie techninę darbo pusę, tačiau ir kaip valdyti situaciją bolide, kaip kontroliuoti komandos mikroklimatą, kaip išvengti situacijos dedamuosius, aš iškart žinau atsakymą, kokių veiksmų reikia imtis norint geriausiai ir efektyviausiai išspręsti problemą. 

Kalbate apie problemas, Dakare jos dažniausiai – techninės. Koks šturmano vaidmuo rūpinantis automobilio technine būkle? 
Čia nereiktų išskirti šturmano ar vairuotojo, nes abu lenktynininkai ištikus bėdai yra vienose rogėse. Todėl tiek aš, tiek Antanas privalome mokėti visas einamąsias automobilio dalis pakeisti ten, kur esame, nesvarbu, ar tai būtų dykuma, ar kalnai. Mūsų, kaip ekipažo, pagrindinis tikslas – identifikuoti problemą ir, jei tai įmanoma, maksimaliai greitai ją eliminuoti. Suprantama, kad rimtesni gedimai, tokie kaip elektronika, sankaba ir kiti sudėtingi mechanizmai, lenktynininkams dažnai gali būti neįkandami, tačiau kuo daugiau mes žinosime, tuo daugiau galėsime pasakyti mechanikams, kurie savo ruožtu greičiau ir geriau padės netgi būdami už šimtų kilometrų. Visiškas technikos neišmanymas gali lemti pasitraukimą iš varžybų net dėl minimalių gedimų. O įdėjus tiek pastangų ir darbo nebaigti lenktynių dėl paprasto gedimo būtų paprasčiausiai kvaila. 

Ir pabaigai, kada Mindaugas Slapšys į Dakarą keliaus kaip vairuotojas?
Neslėpsiu, jog tai tikrai yra vienas mano tikslų. Šį Dakarą galima būtų pavadinti tarpine stotele. Nuo motociklo iki automobilio vairo dar yra šturmano kėdė, kurią taip pat reikia išbandyti. Deja, žinant kokio dydžio projektas yra Dakaras ir kiek sudedamųjų dalių turi veikti puikiai norint įgyvendinti šį tikslą, tikslios datos tikrai negaliu pasakyti. Esu be galo dėkingas visai komandai ir ypač Antanui už galimybę būti šio projekto dalimi ir esu pasirengęs atiduoti visas jėgas siekiant komandos tikslų. 

 


Visos naujienos

Dakaro trasos kontūrus pamatęs A. Juknevičius: labiausiai neramina trukmė
skaityti
Dakaro pankai A. Juknevičius ir D. Vaičiulis trankiai pasitikti Lietuvoje
skaityti
Antanas Juknevičius finišo ceremonijoje: padarėme didžiulį darbą
skaityti
Antanas Juknevičius Lietuvai padovanojo įspūdingą Dakaro rekordą
skaityti
Antanas Juknevičius prieš paskutinį etapą: laukia įdomiausi 120 km
skaityti
Dėl ekologiško sprendimo A. Juknevičiui – išskirtinis Dakaro organizatorių dėmesys
skaityti
Antanas Juknevičius įvertino ilgiausią Dakaro etapą: tikra, vyriška diena
skaityti
Darius Vaičiulis prieš 12-o etapo startą: kelio knyga mirga nuo pakeitimų – laukia sunki diena
skaityti
„Super Fiambala“ kopose Antanas Juknevičius nardė lyg žuvis: lėkėm su vėjeliu
skaityti
Žadėtų kopų nesulaukęs Antanas Juknevičius nusivylė, bet finišavo TOP-20
skaityti
Antanas Juknevičius laisvą dieną norėtų spausti toliau: mums tai ne į naudą
skaityti
Maratoną be gedimų įveikęs Antanas Juknevičius: tikslas įgyvendintas
skaityti
Lyderius išguldžiusiame Dakaro etape Antanas Juknevičius – 16-as
skaityti
Darius Vaičiulis atskleidė: antroje Dakaro pusėje dar bus siurprizų
skaityti
Antanas Juknevičius šešto etapo finiše Bolivijoje: šlapia, purvina ir sunki diena
skaityti
Antanas Juknevičius apie Bolivijos aukštikalnes: važiuojame į Dariaus žaidimų aikštelę
skaityti
Į TOP-20 sugrįžęs Antanas Juknevičius: šiek tiek pykstu ant savęs
skaityti
Penktąją Dakaro dieną Antanas Juknevičius tikisi išlaikyti tempą
skaityti
Antanas Juknevičius į finišą paskutinius 40 km važiavo be galinių padangų
skaityti
Po trečiojo etapo TOP-20 įsitvirtinęs A. Juknevičius: turime išsilaikyti šioje zonoje
skaityti
Trečiame Dakaro etape Antanas Juknevičius rodė stabilumą ir finišavo 25-as
skaityti
A. Juknevičius: laukia dar viena velniškai sunki diena kopose
skaityti
Avarijų perpildytame Dakaro ralio etape A. Juknevičius įšoko į TOP-20
skaityti
Antanas Juknevičius apie antrą Dakaro ralio etapą: pagrindinis iššūkis bus naviguoti
skaityti
Pirmas Dakaro etapas pažėrė siurprizų, bėdų neišvengė ir Antanas Juknevičius
skaityti
Nuo Dakaro starto podiumo A. Juknevičius sveikino ir lietuvius ir perujiečius
skaityti
Paskutinę dieną prieš Dakaro startą A. Juknevičius stengėsi negalvoti apie laukimą
skaityti
Antanas Juknevičius serviso darbams Dakare pasitelks saulės energiją
skaityti
„CRAFT Bearings“ komanda formalumus užbaigė asmenuke ant starto podiumo
skaityti
Per 20 minučių formalumus sutvarkęs A. Juknevičius ilgiausiai užtruko fotosesijoje
skaityti
Po grūdinimo Peru kopomis – pirmi randai ant A.Juknevičiaus bolido
skaityti
Po mėnesio prikeltam A. Juknevičiaus monstrui – pirmas išbandymas
skaityti
9-tas kartas: A. Juknevičius išlydėtas į jubiliejinį Dakarą
skaityti
A.Juknevičius apie grožio konkursų elementus Dakaro ralyje
skaityti
A.Juknevičius pirmasis iš 525-ių Dakaro dalyvių sutvarkė formalumus Le Havre
skaityti
Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti
Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras
skaityti
Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti

Dabar skaitote

Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti
A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų