Dar prieš užsidegant žaliai starto šviesai, Dakaro ralio dalyviai susiduria su ne mažiau varginančiu bei jėgų pareikalaujančiu biurokratiniu iššūkiu – administracine ir technine komisijomis. Likus dienai iki starto podiumo Buenos Airėse Antanas Juknevičius, Mindaugas Slapšys ir jų „Overdrive Hilux“ bolidas  buvo atidžiai tikrinami „Amaury Sport Organisation“ (ASO) atstovų, kurie neturėjo pastabų ir leido ekipažui startuoti sunkiausiame pasaulio dykumų maratone. 

Sausio 1-osios veiksmų planas „Edas Racing Team“ komandos tvarkaraštyje užrašytas paryškintomis raidėmis. Dvi dienas praleidę belgų gamyklinės komandos „Overdrive“ bandymų stovykloje ir naujųjų metų rytą pasiėmę techniką iš „Toyota“ gamyklos teritorijos, lietuviai pajudėjo dabartinio Dakaro ralio epicentro, technopolio, link. Čia ekipažo nariai Antanas ir Mindaugas leidosi į antspaudų ir parašų medžioklę, kurių administracinėje Dakaro komisijoje reikia surinkti daugiau nei 20.

“Čia dalyviai aplanko daugybę skirtingų patikros punktų – medicinos, draudimo ir pan. Taip pat privaloma nusifotografuoti, tikrinamos mūsų tarptautinės lenktynininkų licencijos, vairuotojo pažymėjimai ir vyksta dar daugybė, daugybė biurokratinių dalykų,“ pasakojo jau šeštą kartą tokius formalumus įveikinėjantis Antanas Juknevičius.

Jo šturmanui Mindaugui Slapšiui tai – antrasis kartas, todėl jis teigė šioje ralio atkarpoje Antanui suteikęs visišką laisvę ir pasitikėjęs jo patirtimi. „Antanas čia, kaip ir visur Dakare, sutiko daugybę pažįstamų, jis puikiai žino, kur ir ką pasakyti, parodyti, todėl apsisukome tikrai greitai ir be problemų,“ teigė pirmasis iš lietuvių Dakarą motociklu 2009-aisiais įveikęs Mindaugas. „Turime organizatorių išduotą knygutę, kurioje renkame visus reikalingus antspaudus, dabar ji – jau beveik pilna.“

Likusius organizatorių įvertinimus knygutėje „Edas Racing Team“ komanda gavo jau ne už puikų lenktynininkų, o už automobilio paruošimą. Antano „Overdrive Hilux“ dar lapkritį Le Havro uoste praėjo visas reikiamas patikras, todėl  technopolyje organizatoriams beliko patikrinti, ar visi automobilio nustatymai nepakitę ir atitinka varžybų reikalavimus. 

Anot komandos inžinieriaus Marijaus Bernoto, po bandymų „Toyota“ poligone automobilis sureguliuotas ir parengtas geriau nei jį atiduodant Prancūzijoje. „Testų metu pavyko patobulinti dar kelias smulkmenas, kurios padės „Overdrive Hilux“ lengviau ir stabiliau įveikti bet kokio tipo trasą. Dabar automobilį pastatysime uždarame parke, kur jis mūsų lauks iki rytojaus starto podiumo ir prologo.“