Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras

Edvardas Duoba: kiekvienas turime savo hobį, maniškis – Dakaras Sunkiausiu pasaulyje bekelės maratonu laikomas Dakaro ralis sutraukia šimtus dalyvių. Jame varžosi ir patyrę automobilių sporto vilkai ir paprasti žmonės, į šį pasaulį įtraukti visiškai atsitiktinai. Kaip pasakoja jau antrąją kelionę į Pietų Ameriką planuojantis Antano Juknevičiaus atstovaujamos „Edas Racing Team“ komandos vadovas Edvardas Duoba, Dakaras – liga, nuo kurios vaistų rasti be galo sunku.

Pradėkime nuo pat pradžių, kaip susipažinote su Antanu ir kaip jūsų gyvenime atsirado dykuma?

Tai, jog pamilau Dakarą – ne atsitiktinumas. Nuo mažens domėjausi įvairia technika, dievinau automobilių sporto žvaigždes, o giliai mintyse lipdžiau mintis apie tai, kaip visą tai išbandysiu savo kailiu. Vieną pirmųjų tvirtesnių žingsnių šių svajonių link žengiau 2008-aisiais, kai į Dakarą lydėjau motociklu ralyje turėjusį startuoti Balį Bardauską. Tuomet visiškai atsitiktinai lėktuve, skrendančiame į Portugalijos sostinę Lisaboną, susipažinau su Antanu. Tais metais Dakaro startas buvo suplanuotas Portugalijoje ir turėjo tradiciškai finišuoti Senegalo sostinėje Dakare, tačiau visi žinome, kaip visi šie planai, kartu su visu maratonu, buvo atšaukti. Po šios pažinties su Antanu vis dažniau bendraudavome, susitikdavome, o 2010-aisiais Antanas pakvietė mane dalyvauti treniruočių stovykloje Jungtiniuose Arabų Emyratuose, kur turėjau pirmąją galimybę susipažinti su dykuma. Likau sužavėtas ir nuo to laiko kiekvienais metais kartu su Antanu keliaudavau tobulinti įgūdžius dykumų vairavime, mokiausi orientuotis atokiose vietose bei spręsti problemas pačiose netikėčiausiose situacijose. 2013-aisiais po treniruočių stovyklos Abu Dabyje iš Antano sulaukiau visiškai netikėto pasiūlymo. Pasakęs, kad man tikrai neblogai sekasi, jis pasiūlė man kartu lenktyniauti Dakare. Buvau apstulbęs. Tai buvo pasiūlymas, kurio laukiau visą gyvenimą ir jokiu būdu negalėjau jo atsisakyti.

Esate sėkmingas verslininkas, kam keliauti tūkstančius kilometrų ir kankintis dykumoje?

Daugeliui tai gali pasirodyti keista ir nesuprantama. Mesti komfortą, patogų gyvenimą, atiduoti visą laisvą savo laiką, investuoti didžiulius pinigus, rizikuoti savo sveikata ir gyvybe sunkiausiose pasaulio lenktynėse, kurias įveikus vienintelis apdovanojimas – tai tavo paties moralinis pasitenkinimas įgyvendinus tikslą ir išbandžius save. Nepaisant to, dalyvavimas Dakare suteikė labai daug naudingų gyvenimo pamokų ir aš jame tobulėjau kaip žmogus – keitėsi požiūris į daugumą vertybių, į bendravimą su kitais žmonėmis ir pan. Tačiau kiekvienas turime savo hobį – vieniems tai daržininkystė, kitiems lakstymas 150 kilometrų per valandą greičiu dykuma ar Pietų Amerikos serpentinais. Galima tik pasakyti, kad susirgus šiuo virusu, jo atsikratyti be galo sunku. 

Koks Dakaras jus pasitiko praėjusiais metais pirmą kartą stojus prie starto linijos?

Iš žmonių, jau įveikusių ralį, pasakojimų Dakaro vaizdą susikurti yra be galo sunku. Kiekvienas žmogus jį išgyvena savaip bei vertina Dakarą pagal tai, ką asmeniškai jam teko išgyventi, ką patyrė dykumoje ir pateikia savo perspektyvą, savo požiūrį. Visi šie pasakojimai kardinaliai skiriasi, todėl paprasčiausiai nežinai, ko tikėtis. O kai nežinai, ko tikėtis, reikia ruoštis blogiausiam. Būtent tokia buvo mano filosofija ruošiantis pirmajam raliui. Kalbant visiškai atvirai, ruošdamasis tikėjausi daug blogesnių sąlygų nei buvo nukeliavus į Pietų Ameriką, tačiau kartu buvau visiškai ramus, nes žinojau, jog į maratoną vykstu su labiausiai patyrusiu dykumų lenktynininku Lietuvoje. Pagrindinis ir esminis dalykas kiekviename Dakare yra nepalūžti morališkai. Šios lenktynės vyksta be galo dideliu tempu, dažnai apie miegą ir valgį net nėra kada pagalvoti. Dakare taip susikoncentruoji tik į lenktynes, į maksimalų rezultatą, kad kartais prarandi paros, savaitės dienos ar laiko nuovoką, ir kai visa tai tęsiasi dvi savaites, tikrai nėra lengva.

Kuo šiais metais asmeniškai jūsų pasiruošimas skyrėsi nuo praėjusių?

Nusprendę 2015-aisiais stoti prie starto linijos Dakare, pasiruošimo darbus pradėjome likus beveik metams iki starto. Tie pasiruošimo metai buvo be galo sunkūs, nes abu su Antanu dirbome dvigubai,  dviese tvarkėme viską – rūpinomės, jog automobilis būtų sėkmingai bei teisingai paruoštas, ir kartu turėjome užtikrinti sklandų organizacinį procesą, ieškoti partnerių bei rūpintis visais likusiais klausimais. Tuos metus ir pasiruošimą galima būtų pavadinti chaosu. Neturėjome nei profesionalios komandos, nei daug patarėjų, kurie mums padėtų sprendžiant vienus ar kitus klausimus. Viską darėme patys, kartais net iki tokio lygio, kad aprangos maketą teko daryti savo rankomis sėdint prie asmeninio kompiuterio. Paskutiniu tiek automobilio, tiek ekipažo išbandymu tapo Lenkijos ralio reido varžybos, kuriose su Antanu startavome turėdami du tikslus – išbandyti automobilį ir patikrinti mūsų, kaip ekipažo komunikaciją ir bendradarbiavimą lenktynių trasoje. Nors aukštų rezultatų nepasiekėme, tačiau savo tikslus įgyvendinome ir puikiai vienas kitą supratome tiek trasoje, tiek už jos ribų. 

Šie metai ir pasiruošimas 2016-ųjų Dakarui kaip diena ir naktis skyrėsi nuo pirmojo Dakaro. Įsigiję naują „Overdrive Hilux“ automobilį, supratome, kad viskas turi būti daroma kur kas aukštesniame lygyje. Pirmasis darbas buvo surinkti profesionalią komandą, kuri padėtų išnaudoti visą piloto ir automobilio potencialą. Nustebome, tačiau ši užduotis sekėsi itin lengvai, o surinkę žmones visi kartu pradėjome dėlioti naują komandos strategiją, darbų pasidalinimo, partnerių paieškos planą ir visas kitas su ilgalaikiais komandos tikslais, susijusias užduotis. Pradėję įgyvendinti veiksmų planą tikrai nesitikėjome tokio spartaus ir sklandaus progreso. Spėjome pasiruošti, išbandyti automobilį ir surinkti gausų, mumis tikinčių partnerių būrį. Taigi pamoka labai aiški – turint profesionalią komandą net ir didžiulis darbų skaičius gali būti nuveikiamas per itin trumpą laiką. 

Užėmėte komandos vadovo pareigas, kokios pagrindinės Dakare dalyvaujančios komandos vadovo atsakomybės?

Teigdamas, kad šios pareigos yra būtent tos, kurias noriu užimti komandoje, meluočiau. Kiekvienas nors kartą Dakarą įveikęs sportininkas nori ir toliau jame dalyvauti būdamas ekipažo dalimi. Deja, tačiau šiais metais dėl asmeninių priežasčių neturiu galimybės sėsti į šturmano vietą ir kartu su Antanu varžytis Dakare. Todėl pasitarę su Antanu nusprendėme šioms lenktynėms pasikviesti prie mūsų komandos prisijungti dar vieną profesionalą – Mindaugą Slapšį. Kadangi turiu nemažai patirties procesų valdyme ir komandos formavime bei žinių iš praėjusių metų Dakaro, automatiškai užėmiau komandos vadovo poziciją, užleisdamas Mindaugui  šturmano vietą. 

Nors šturmano ir komandos vadovo pareigybės skiriasi, abi pozicijas sieja vienas ir tas pats – didžiulė atsakomybė. Dabar mano, kaip komandos vadovo, atsakomybė milžiniška, ir aš nesu atsakingas tik už ekipažo gerovę. Kaip vadovas privalau sėkmingai vykdyti komandos strategiją, matyti kelis žingsnius į priekį, turiu užtikrinti, kad kiekvienas komandos narys aiškiai suvoktų ir vykdytų savo pareigas bei būtų aprūpintas visomis reikiamomis priemonėmis ir informacija. Trumpai apibūdinant, mano darbas – sukurti mechanizmą, kuris sėkmingai funkcionuotų nuo pat starto iki finišo. Būdamas vadovu tu ne tik atsakai už sėkmingą trasos įveikimą visų lenktynių metu, tačiau ir esi atsakingas už kiekvieną komandos narį ir nuo tavęs priklauso ar šis mechanizmas veiks kaip puikiai suteptas variklis, ar ne. 

Komandos pasikeitė nepažįstamai, kas labiausiai lėmė pokyčius?

Vien komandos sudėtis pasikeitė maždaug 50 procentų, tačiau galima teigti, jog išliko tie žmonės, kurie yra komandos branduolys, o naujai prisijungę veidai yra savo srities ekspertai ir jie dabar vaidina be galo svarbų vaidmenį visoje komandos veikloje. Be abejonės, naujo automobilio atsiradimas taip pat prisidėjo prie pokyčių, nes turint greitą, galingą ir brangų automobilį mes siekėme, kad su juo dirbanti komanda taip pat būtų aukščiausio kalibro, pajėgi siekti užsibrėžtų tikslų. Atsiradus naujai komandai, atsirado ir nauja strategija, kartu su ja – nauji partneriai ir draugai, kurie patikėjo mumis, mūsų tikslais ir daug prisidėjo prie to, kad ateinančiais metais startuosime tokie, kokie esame dabar. 

Kaip tokiomis varginančiomis sąlygomis išlaikyti puikų mikroklimatą ir motyvuoti komandos narius?

Šiais metais išties vykstame su gausia komanda, kuria sudaro net 13 žmonių. Mano, kaip vadovo, pagrindinis tikslas yra užtikrinti, jog kiekvienas komandoje dirbantis žmogus jaustųsi laisvai ir nevaržomai  nepatirtų jokios įtampos, kad žmogui būtų malonu būti su tavimi, būti šalia tavęs.  Mano nuomone, tai, kas skatina žmones atiduoti visą save ir maksimaliai  prisidėti prie bendrų tikslų siekimo, yra jų, kaip profesionalių asmenybių, įvertinimas. Taigi pagrindinis mūsų komandos būdas išlaikyti puikų mikroklimatą – laisvas, atviras ir sąžiningas bendravimas su kiekvienu komandos nariu. Kuo sąlygos sunkesnės, tuo sunkiau ir komandos nariams, nuo didelio spaudimo komandoje kyla įtampa, todėl svarbu kiekvienam žmogui parodyti maksimalų dėmesį ir sukurti tokias sąlygas, kuriomis dirbdami jie geriausiai atsiskleis.

Palaikymo automobiliai bei sunkvežimis taip pat keliauja iš vieno bivuako į kitą, ar galima būtų teigti, jog visi komandos nariai taip pat įveikia Dakarą?

Tikrai taip, Dakaras susideda ne tik iš vienos trasos, o yra net 9000 km ilgio ir driekiasi net per dvi valstybes, taigi skiriasi ne tik vietovės, bet ir sąlygos, kelių būklė ir pan. Nors komandos nariai  migruoja kitais keliais ir maršrutais nei sportininkai, tikrai galima teigti, kad jie nuvažiuoja beveik tą patį Dakarą. Visų komandos narių kasdieninis darbas lenktynių metu yra be galo svarbus ir būtinas. Mechanikų darbas daugiausiai vyksta naktį, ruošiant automobilį kitos dienos startui, o dieną jie techninės pagalbos sunkvežimiu turi nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų iki kito bivuako ir ten įsikurti. Žmogus atsakingas už naujausios ir aktualiausios informacijos apie esamus pakeitimus trasoje ar kitus būtinus pakeitimus turi suspėti ją surinkti ir laiku visus informuoti. Tuo tarpu medijos grupė turi begalę rūpesčių su foto ir video medžiagos surinkimu iš trasos bei bivuako ir jos perdavimu Lietuvai. Kadangi visa surinkta informacija apdirbama ir perduodama nakties metu, o kitą dieną ją vėl tenka rinkti ir kartu įveikti šimtus kilometrų, galima laisvai teigti, kad jiems Dakaras taip pat yra ne iš lengvųjų. Taigi Dakaras visiems komandos nariams yra rimtas jėgų ir savęs išbandymas sunkiausiomis ir sudėtingiausiomis sąlygomis. Taip pat, šiais metais organizatoriai minėjo, jog net ir palaikymo komandoms teks įveikti sunkius kelius, vedančius kalnų serpentinais. 

Kokios procedūros dar laukia komandos prieš ralio startą?

Trumpai apžvelgiant komandos tvarkaraštį galima teigti, jog svarbiausi įvykiai dabar – gruodžio 29 d. skrydis iš Lietuvos ir Zaratėje laukianti „Overdrive“ stovykla. Atskridę į Buenos Aires, tiesiai iš oro uosto keliausime į uosto „Euroamerika“ terminalą, kur mūsų lauks beveik mėnesį Atlanto bangose praleidusi technika – lenktyninis bolidas, serviso sunkvežimis ir trys palaikymo automobiliai. Visi pareiškimai dėl transporto priemonių sugadinimo ar kitokios žalos padarymo privalo būti pareikšti tik uoste, tad uoste teks visiems rimtai padirbėti apžiūrinėjant ir atsiimant techniką ir kitą turtą. Po to visų laukia ir administracinė komisija, kuri vyks Technopolyje, Buenos Airėse gruodžio 31-ą ir sausio 1-ą. Administracinės komisijos metu lenktynininkai turės pateikti galiojančias tarptautines lenktynininko licencijas, vairuotojo pažymėjimus, užpildyti nustatytos formos dokumentus, surinkti aibę parašų bei  išklausyti medikų instruktažą apie pirmosios pagalbos suteikimą sunkiomis sąlygomis ir t.t. Techninės komisijos metu apžiūrai pateikiamas sportinis automobilis, šalmai, sportiniai kombinezonai ir kita lenktynėms skirta sportininkų apranga, tikrinamas jos atitikimas tarptautiniams reikalavimams, homologacija ir jos galiojimo laikas. Pirmas brifingas komandoms įvyks sausio 1-ą, o antrasis – sausio 2-ą. Jų metu bus suteikta visa naujausia informacija apie 2016-ųjų Dakarą. Turbūt pagrindinis skirtumas nuo praėjusių metų – tai jog prieš startą būsime ne kartu su visais ekipažais taip vadinamame Technopolyje, o kartu su „Overdrive“ komanda gyvensime šalia „Toyota“ gamyklos Zaratėje, kur turėsime galimybę pasisemti žinių ir išbandyti automobilį. Starto podiumas vyks sausio 2-ąją, o po jo iš karto seks 11 kilometrų ilgio prologas, nuspręsiantis ekipažų starto vieta  pirmajame greičio ruože. Pasibaigus prologui, visi dalyviai keliaus į Rosario miestą, kuriame įsikurs pirmasis bivuakas, o jau pirmąją ralio dieną teks įveikti net 346 kilometrų ilgio greičio ruožą.

Vienas tikslas įgyvendintas – pajėgus automobilis garaže. Kokia komandos svajonė dabar? „MINI“?

Ne paslaptis, kad kiekvienas Dakaro dalyvis svajoja ankščiau ar vėliau ralyje startuoti su „MINI“. Deja, tik keletas ekipažų gali sau tai leisti. Šiai dienai nei mūsų komanda, nei bet kuri kitas lietuviškas Dakaro ekipažas tam tikrai neturi finansinių galimybių. Pagal strateginį mūsų komandos planą, bent dvejus metus mes startuosime šiuo automobiliu, kuris yra tikrai pajėgus ir konkurencingas lenktynių trasoje. Tai – gamyklinis automobilis, leidžiantis varžytis net dėl prizinių pozicijų. Tačiau svajoti nieko nekainuoja, tad, jei bus lemta, ateityje startuosime ir su „MINI”.


Visos naujienos

Darius Vaičiulis į Dakarą skubės tiesiai iš Antarktidos: iš -40°C į +30°C
skaityti
Antanas Juknevičius oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda
skaityti
Formalumai Prancūzijoje sutvarkyti – Antanas Juknevičius jau laukia kelionės
skaityti
Antano Juknevičiaus komandos karavanas pasiekė Havro miestą
skaityti
Antanas Juknevičius: 2019 m. Dakare saulę išnaudosime 100%
skaityti
TOP-15 Dakare startuosiantis A. Juknevičius: išsiskirsime ir tarp milijoninių komandų
skaityti
Gyvenu Dakaru: kam atiteks favorito statusas pasitraukus „Peugeot“?
skaityti
Dakaro trasos kontūrus pamatęs A. Juknevičius: labiausiai neramina trukmė
skaityti
Dakaro pankai A. Juknevičius ir D. Vaičiulis trankiai pasitikti Lietuvoje
skaityti
Antanas Juknevičius finišo ceremonijoje: padarėme didžiulį darbą
skaityti
Antanas Juknevičius Lietuvai padovanojo įspūdingą Dakaro rekordą
skaityti
Antanas Juknevičius prieš paskutinį etapą: laukia įdomiausi 120 km
skaityti
Dėl ekologiško sprendimo A. Juknevičiui – išskirtinis Dakaro organizatorių dėmesys
skaityti
Antanas Juknevičius įvertino ilgiausią Dakaro etapą: tikra, vyriška diena
skaityti
Darius Vaičiulis prieš 12-o etapo startą: kelio knyga mirga nuo pakeitimų – laukia sunki diena
skaityti
„Super Fiambala“ kopose Antanas Juknevičius nardė lyg žuvis: lėkėm su vėjeliu
skaityti
Žadėtų kopų nesulaukęs Antanas Juknevičius nusivylė, bet finišavo TOP-20
skaityti
Antanas Juknevičius laisvą dieną norėtų spausti toliau: mums tai ne į naudą
skaityti
Maratoną be gedimų įveikęs Antanas Juknevičius: tikslas įgyvendintas
skaityti
Lyderius išguldžiusiame Dakaro etape Antanas Juknevičius – 16-as
skaityti
Darius Vaičiulis atskleidė: antroje Dakaro pusėje dar bus siurprizų
skaityti
Antanas Juknevičius šešto etapo finiše Bolivijoje: šlapia, purvina ir sunki diena
skaityti
Antanas Juknevičius apie Bolivijos aukštikalnes: važiuojame į Dariaus žaidimų aikštelę
skaityti
Į TOP-20 sugrįžęs Antanas Juknevičius: šiek tiek pykstu ant savęs
skaityti
Penktąją Dakaro dieną Antanas Juknevičius tikisi išlaikyti tempą
skaityti
Antanas Juknevičius į finišą paskutinius 40 km važiavo be galinių padangų
skaityti
Po trečiojo etapo TOP-20 įsitvirtinęs A. Juknevičius: turime išsilaikyti šioje zonoje
skaityti
Trečiame Dakaro etape Antanas Juknevičius rodė stabilumą ir finišavo 25-as
skaityti
A. Juknevičius: laukia dar viena velniškai sunki diena kopose
skaityti
Avarijų perpildytame Dakaro ralio etape A. Juknevičius įšoko į TOP-20
skaityti
Antanas Juknevičius apie antrą Dakaro ralio etapą: pagrindinis iššūkis bus naviguoti
skaityti
Pirmas Dakaro etapas pažėrė siurprizų, bėdų neišvengė ir Antanas Juknevičius
skaityti
Nuo Dakaro starto podiumo A. Juknevičius sveikino ir lietuvius ir perujiečius
skaityti
Paskutinę dieną prieš Dakaro startą A. Juknevičius stengėsi negalvoti apie laukimą
skaityti
Antanas Juknevičius serviso darbams Dakare pasitelks saulės energiją
skaityti
„CRAFT Bearings“ komanda formalumus užbaigė asmenuke ant starto podiumo
skaityti
Per 20 minučių formalumus sutvarkęs A. Juknevičius ilgiausiai užtruko fotosesijoje
skaityti
Po grūdinimo Peru kopomis – pirmi randai ant A.Juknevičiaus bolido
skaityti
Po mėnesio prikeltam A. Juknevičiaus monstrui – pirmas išbandymas
skaityti
9-tas kartas: A. Juknevičius išlydėtas į jubiliejinį Dakarą
skaityti
A.Juknevičius apie grožio konkursų elementus Dakaro ralyje
skaityti
A.Juknevičius pirmasis iš 525-ių Dakaro dalyvių sutvarkė formalumus Le Havre
skaityti
Komandos naujoves pristatęs A. Juknevičius: esame labai gerai susidirbę
skaityti
Antanas Juknevičius: vis daugiau Lietuvos verslų mato automobilių sporte naudą
skaityti
Didėja lietuvių gretos 2018-ųjų Dakaro ralyje
skaityti
Rudens vairavimo akademiją surengęs Antanas Juknevičius: kelyje privalome jaustis užtikrintai
skaityti
Antanas Juknevičius pakartojo lietuvių rekordą „FIA“ pasaulio čempionatuose – finišavo 6-as
skaityti
Antanas Juknevičius prieš „FIA“ pasaulio čempionato finišo tiesiąją: savo tikslus įvykdėme su kaupu
skaityti
„FIA“ pasaulio čempionate Kazachstane Antanas Juknevičius pakilo į TOP-5
skaityti
Antanas Juknevičius po trijų greičio ruožų: turime potencialo prasibrauti iki 5-uko
skaityti
Antroji „FIA“ pasaulio čempionato etapo diena: Antanas Juknevičius finišavo 6-as
skaityti
Pirmame „FIA“ pasaulio čempionato greičio ruože Kazachstane Antanas Juknevičius – 7-as
skaityti
Pasiruošę startui: Antanas Juknevičius įveikė griežtas Kazachstano ralio komisijas
skaityti
Antano Juknevičiaus technika iškeliavo į pasaulio čempionato etapą Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius dalyvaus „Cross-Country“ pasaulio čempionato etape Kazachstane
skaityti
Antanas Juknevičius atskleidė šturmaną ir pasidalino mintimis apie 2018-ųjų Dakaro trasą
skaityti
Minios žmonių pasitiktas Dakaro vilkas Antanas Juknevičius: šis kartas – ypatingas
skaityti
Antanas Juknevičius po Dakaro finišo podiumo: buvome subrendę rezultatui
skaityti
Antanas Juknevičius pasiekė geriausią visų laikų Baltijos šalių sportininkų rezultatą Dakaro raliuose
skaityti
Antanas Juknevičius po etapo priartinusio prie Baltijos šalių rekordo: turime sėkmingai pasiekti finišą
skaityti
Iki Dakaro pabaigos – vos 2 etapai, ko galime laukti iš lyderių ir lietuvių?
skaityti
10-ame Dakaro ralio etape sublizgėjęs A. Juknevičius įšoko į „Top-20”
skaityti
Liūtys Dakare nuplovė bivuaką ir 9 etapą, nuošliaužos pasiglemžė kaimą
skaityti
Viename sunkiausių 2017-ųjų Dakaro etapų A. Juknevičius finišavo 21-as
skaityti
Be mechanikų naktį praleidusių dalyvių Dakare laukia ilga diena
skaityti
A. Juknevičius po įspūdingo šuolio į 22-ą vietą: dienos planas įvykdytas
skaityti
Lietus skandina Dakaro ralį: sutrumpinta ir pirmadienio maratoninė diena
skaityti
Bolivijos prezidentą sužavėjo Lietuvos ir Bolivijos vėliavų panašumai
skaityti
Atšauktas šeštasis Dakaro ralio etapas – lenktynininkai turės dvi dienas poilsio
skaityti
Su techniniais sunkumais susidūręs A. Juknevičius: svarbiausia finišavome, kausimės toliau
skaityti
Dakaras keliasi į Boliviją: vaizdai iš skurdžiausios žemyno šalies su įspūdingiausiais peizažais
skaityti
Po navigacinių sunkumų atsitiesęs A. Juknevičius: privalome atkovoti prarastą laiką
skaityti
Sniegas, tramplynai ir fesh fesh dulkės – Antano Juknevičiaus įspūdžiai iš Dakaro etapo-žudiko
skaityti
20-oje vietoje finišavęs A. Juknevičius: pirmuose kilometruose aplink buvo chaosas
skaityti
A. Juknevičius apie laukiantį 5 km aukščio iššūkį: visiems bus sunku, bet tai – šansas mums
skaityti
Antanas Juknevičius į 23-ią vietą pakilo važiuodamas vos trimis bėgiais
skaityti
Pasigrožėkite: Dakaro ralio etapo Paragvajuje vaizdai
skaityti
Antanas Juknevičius 8-ą karta karjeroje kilo ant Dakaro ralio starto podiumo
skaityti
Lietuvių komandos įsisuko į Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Pamatykite iš arti: Dakaro bolido testai kovinėmis sąlygomis
skaityti
Prasidėjo Antano Juknevičiaus automobilio bandymų sesija
skaityti
Daugiau nei 1000 km įveikę lietuviai įsikūrė Dakaro starto vietoje Paragvajuje
skaityti
Pirmieji lietuviai Argentinoje atsiėmė Dakaro ralio techniką
skaityti
Dakaro vilkas Antanas Juknevičius išlydėtas į sunkiausias pasaulio lenktynes
skaityti
Į pirmąjį Dakaro iššūkį sparnus pakėlęs D. Vaičiulis: atėjo laikas dar vienam nuotykiui
skaityti
Dakaro komandos sudėtis: pareigos, užduotys ir svarba
skaityti
Dakaro lietuvių palaikymo stovykloje – modifikuotų visureigių desantas
skaityti
Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?
skaityti
Į Pietų Ameriką Dakaro techniką išsiuntęs A. Juknevičius: likęs mėnuo – tikra kankynė
skaityti
A. Juknevičius apie Dakaro trasą: jei tai – ne reklaminis triukas, sunkumai mums patinka
skaityti
„CRAFT Bearings“ – naujas pagrindinis Antano Juknevičiaus komandos partneris
skaityti
Oficialiai pristatyta Antano Juknevičiaus komanda ir Dakaro automobilis
skaityti
Lygiai 60 dienų iki starto: kaip Dakaro pamokas išmoko A. Juknevičiaus komanda
skaityti
Lėktuvo kapitono kėdę išbandęs A. Juknevičius: spaudi gazą, o suka į dešinę
skaityti
Naujasis Antano Juknevičiaus šturmanas – orientacininkas, alpinistas ir gyvenimo „pankas“
skaityti
Labdaros renginyje paaukota 5000 eurų naujam vaikų namų būstui
skaityti
Kazachstano ralyje – vietinio lenktynininko pergalė, A. Juknevičius – pirmas standartinių bolidų klasėje
skaityti
Antanas Juknevičius sėkmingai startavo Kazachstano ralyje
skaityti
A. Juknevičius: be stipraus techninio užnugario Dakaras – neįveikiamas
skaityti
Oficialiai pristatytas 2017-ųjų Dakaro maršrutas: Paragvajus, Bolivija, Argentina
skaityti
A. Juknevičius įgūdžius tobulino pasaulio „Cross Country Rally“ čempionato trasose
skaityti
Elitinės komandos vadovo kedės atsisakęs A. Juknevičius: svarbu pasiruošti Dakarui
skaityti
Po beveik du mėnesius trukusios kelionės į Lietuva sugrįžo A. Juknevičiaus technika
skaityti
Dakaro inžinierius M. Bernotas: šiame sporte svarbi kiekviena smulkmena
skaityti
Antanas Juknevičius į Lietuvą grįžo su šypsena ir kupinas naujų idėjų
skaityti
Antanas Juknevičius savo šeštą Dakaro ralį įvertino kaip naują pradžią
skaityti
Prieš Dakaro finišą – Argentinos lietuvių dovanos ir linkėjimai A. Juknevičiui
skaityti
Į klasikinio ralio trasas grįžusiame 12-ame Dakaro ralio etape – A. Juknevičiaus stabilumas
skaityti
Po permainingo 11-ojo Dakaro etapo A. Juknevičius rankų nenuleidžia
skaityti
Lyg žuvis vandenyje: A. Juknevičius kopose pasiekė geriausią šių metų lietuvių rezultatą Dakare
skaityti
Achilo kulnas: A.Juknevičiaus pastangas nubraukė stiprintuvo problemos
skaityti
Pirmuose kilometruose pusvalandį praradęs A. Juknevičius yrėsi iš rikiuotės galo
skaityti
36 pozicijomis pakilęs A. Juknevičius paskutinius kilometrus važiavo be vairo stiprintuvo
skaityti
A.Juknevičius: ginklų nesudedame, važiuosime toliau
skaityti
Antanas Juknevičius maratoniniame etape džiaugėsi radęs balansą tarp greičio ir atsargumo
skaityti
Prieš maratoninį greičio ruožą Antanas Juknevičius tausojo techniką
skaityti
A.Juknevičius: su patikimu automobiliu važiuoti vienas malonumas
skaityti
Antaną Juknevičių Dakaro prologe pristabdė „MINI“ avarija
skaityti
„Edas Racing Team“ komanda įveikė Dakaro formalumų maratoną
skaityti
Paskutiniai štrichai prieš Dakaro startą: „Edas Racing Team“ testai „Overdrive“ stovykloje
skaityti
Atsiimdamas apgadintą techniką Antanas Juknevičius neprarado puikios nuotaikos
skaityti
Antanas Juknevičius išlydėtas jau į 6-ąjį Dakaro ralį
skaityti

Dabar skaitote

Labdaros renginyje vaikų globos namų auklėtiniai klausėsi Dakaro istorijų
skaityti
Dakaro šturmanas Mindaugas Slapšys: į mano gyvenimą vėl grįžo dulkės
skaityti
Antanui Juknevičiui – aukso vertės galimybė iš Dakaro lyderių
skaityti
Už puikų pasiruošimą Dakaro organizatorių įvertinta Antano Juknevičiaus komanda
skaityti
Antanui Juknevičiui – Lietuvos automobilių sporto legendos palaikymas
skaityti
Į Dakarą išlydėtas unikalaus dizaino A. Juknevičiaus automobilis
skaityti
A. Juknevičiaus komandos pavadinime – duoklė draugui ir lietuviškai tapatybei
skaityti
A. Juknevičius Dakaro ralyje startuos su nauju šturmanu, E. Duoba tapo komandos vadovu
skaityti
Antanas Juknevičius pristato įspūdingą naująjį Dakaro bolidą
skaityti
Patvirtintas naujasis Dakaro maršrutas: 2016-ųjų ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje
skaityti
2016-ų Dakare startuosiantis A. Juknevičius: būsime žymiai konkurencingesni
skaityti
Peru pasitraukia iš 2016-ų Dakaro
skaityti
Paremkite mūsų komandą savo 2% GPM.
skaityti
Susitikimas su mūsų Žalvaris Dakar komandos fanais
skaityti
Nematomas Dakaras: pinigai gali beveik viską
skaityti
Dakaro dienoraštis 17: neatremiama pragaro trauka
skaityti
A. Juknevičius: „Mes tarsi darome dvigubai sunkesnį darbą“
skaityti
Dakaro dienoraštis 16: pavojus nebaigti ralio – vis dar realus
skaityti
Dakaro dienoraštis 15: kelionė į plėšikų ir žudikų miestą
skaityti
Dakaro dienoraštis 14: lietuviai iš kalnų grįžo alkani ir sušalę
skaityti
Dakaro dienoraštis 13: lietuvius vėl bandė apvogti
skaityti
Devintajame etape Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba buvo greitesni už B. Vanago ekipažą
skaityti
Dakaro dienoraštis 12: kas bandė apvogti lietuvių automobilį?
skaityti
Dakaro dienoraštis 11: apie realią grėsmę nebegrįžti
skaityti
Dakaro dienoraštis 10: svarbiausia savybė – niekada nepasiduoti
skaityti
Dakaro dienoraštis 9: apie tikėjimą, kad viskas bus gerai
skaityti
A. Juknevičiaus automobilis streikuoja, komanda juokauja
skaityti
Sustoti nepriverčia net ir streikuojantis automobilis
skaityti
Dakaro dienoraštis 8: išsigandęs driežas ir verslūs vietiniai
skaityti
Į finišą – geros nuotaikos, nors ir pristabdyti lėtų varžovų
skaityti
Dakaro dienoraštis 7: sankabos gedimas ir noras važiuoti toliau
skaityti
Dakaro dienoraštis 6: čempionas krito.Tegyvuoja naujas čempionas
skaityti
Dakaro dienoraštis 5: Neįtikėtina sėkmė ir brangūs suvenyrai
skaityti
Dakaro dienoraštis 4: Spygliuota viela ir brangus prižiūrėtojas
skaityti
Dakaro dienoraštis 3: Per Naujųjų sutiktuves – kaukių balius
skaityti
Dakaro dienoraštis 2: Argentiniečių troškimas – Dakaro suvenyras
skaityti
Dakaro dienoraštis: net žvaigždės Buenos Airėse virsta turistais
skaityti
Dakaro ralio dalyviai išlydėti į sunkiausias pasaulyje lenktynes
skaityti
Šturmano Edvardo Duobos įžvalgos apie artėjantį Dakaro ralį ir jame laukiančius iššūkius
skaityti
Septyni Antano Juknevičiaus patarimai, kaip žiemą valdyti automobilį
skaityti
Žalvaris-Dakar team pristatė savo automobilį
skaityti
Smėlynų vergas Antanas Juknevičius nuo žmonių nepavargsta
skaityti
Antaną Juknevičių į Dakarą nuvedė jaunystės sąmokslai
skaityti
Dakaro maratono žvaigždės prakaituoja Maroko dykumų ralyje
skaityti
Lenktynininkas A. Juknevičius Maroke prižiūrėjo kazachstaniečius
skaityti
Dakarui besirengiančio A. Juknevičiaus pagalbos prašė varžovas
skaityti
Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba Dakare važiuos lietuvių mechanikų kūriniu
skaityti
Prieš Dakaro ralį Antanas Juknevičius padeda varžovams
skaityti
Dakaro ralyje Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba sieks naujo rekordo
skaityti
Į varžybas Dakaro ralio dalyviai Antanas Juknevičius ir Edvardas Duoba vyko laužyti automobilio
skaityti

Vaizdo įrašai

viso įrašų