Jau dvylika dienų vykstantis Dakaro ralio maratonas artėja prie pabaigos – ketvirtadienį vyko 11-asis iš 13-os greičio ruožų. Jame dalyvius pasitiko itin permaininga trasa – čia buvo ir smėlio, ir akmenų, fesh-fesh dulkių bei upių vagų. Iš 22-osios starto pozicijos į greičio ruožą pajudėjęs Antanas Juknevičius 150-ąjame kilometre patyrę techninį gedimą, o etapo pabaigoje neteko ir priekinio stiklo, tačiau tai nesutrukdė preliminariais duomenimis finišuoti 34-oje vietoje. 

„Po starto važiavome neblogu tempu, o trasa išties buvo įdomi, nuolat kintanti, todėl pareikalavo maksimalios tiek mano, tiek Mindaugo koncentracijos. Ties 150 kilometru subyrėjo mūsų „Overdrive“ granata, taigi turėjome sustoti. Gana greitai pašalinome gedimą ir važiavome toliau,“ įspūdžiais dalinosi 17-ą vietą vakarykščiame varžybų etape užėmęs sportininkas. „Vėliau jau reikėjo lenkti lėčiau važiuojančius varžovus. Kadangi vietos tam šiame greičio ruože nebuvo daug, darant vieną lenkimą nuvažiavome nuo kelio stengdamiesi išvengti dulkių ir medžio šaka išdaužė priekinį mūsų automobilio stiklą. Kojomis išstūmę priekinį stiklą grįžome į trasą ir toliau kovojome dėl aukštesnių pozicijų. Iki finišo padarėme tai, ką galėjome, o dabar turime dar dvi dienas, rankų nenuleisime ir stengsimės bendroje įskaitoje palypėti dar aukščiau.“

Penktadienį dalyvių lauks jau prieš paskutinis Dakaro ralio greičio ruožas. Visos dienos metu sportininkai nuvažiuos daugiau nei 900 km ir grįš į antrojo etapo bivuaką Villa Carlos Paz mieste. Iš visų 110-ies startavusių automobilių įskaitos ekipažų varžybose likę bene 80 jau įveikė daugiau nei 7000 kilometrų Pietų Amerikos laukinėje gamtoje.